S opakovanými zdravotnými problémami aj nadváhou Vám môže pomôcť terapia

V dnešnom uponáhľanom svete mnohokrát nemáme čas sa ani na chvíľku zastaviť a riešiť príčiny našich zdravotných problémov. Chceme byť úspešní, mať peniaze, byť krásni, a naše zdravie ide pritom veľmi často bokom. S opakovanými zdravotnými problémami, a to dokonca aj s nadváhou, nám môže pomôcť komplexná terapia.

Vedeli ste, že dokonca aj alergia alebo nadváha môžu byť zapríčinené traumou alebo potlačenými emóciami, ku ktorým došlo v minulosti? Naše telo si všetky tieto informácie ukladá hlboko do podvedomia. Aj keď už o Vašom probléme prakticky neviete, môže sa prejavovať akoukoľvek formou, a to dokonca aj alergiou, nadváhou, zrakovými problémami, depresiami atď.

Práve pomocou terapie môžete nájsť príčinu Vašich problémov a vyriešiť ich tak raz a navždy. Akonáhle bude príčina odhalená, automaticky sa vo Vašom tele naštartujú procesy prirodzenej liečby a Vaše telo bude uzdravené raz a navždy.

Ako môže terapia vyriešiť Vašu nadváhu?

Aj takému problému, ako je nadváha, môže do istej miery pomôcť terapia. Sám terapeut a odborný poradca Radovan Babic do vysokej miery vyriešil a stále rieši vďaka vlastnej terapeutickej činnosti svoj problém s nadváhou. Zistil, že je nutné pracovať so závislosťou na cukre, zlepšiť svoju životosprávu a vyvarovať sa jedlu pri práci na PC či sledovaní TV. Príčiny našich problémov sú mnohokrát jednoduchšie, než čakáme. Akonáhle vieme pomenovať, v čom je problém, stačí už len začať pracovať na jeho odstránení.

Terapia na diaľku

Terapeut a odborný poradca pán Radovan Babic praktizuje vyššie spomínanú terapiu na diaľku, a to po telefóne. Nemusíte teda mať strach, že na terapiu nebudete mať dostatok času, alebo že budete musieť dochádzať ďaleko od Vášho bydliska. Príčiny Vašich problémov je dnes možné odhaliť aj cez telefón z pohodlia Vášho domova. Vyskúšajte aj Vy, ako Vám terapia môže pomôcť a uzdravte svoje telo raz a navždy. Viac informácií na www.bioliecba.eu.

Zdroj obrázku: "©Bioliečba.eu, 2018 - až po súčasnosť".